Beste relatie,
Met gemengde gevoelens stuur ik deze mail. Gemengd, omdat ik enerzijds zeer verheugd ben dat ik per 1 april ga starten als Teammanager Leren en Ontwikkelen in een grote ouderenzorgorganisatie en anderzijds omdat ik het afgelopen half jaar met heel veel plezier voor Latona heb mogen werken. Een half jaar waarin ik ontzettend veel leerde over de spoedeisende zorg en in het bijzondere de Triage en de intense bevlogenheid van mijn collega’s én triagisten.
Hierbij wil ik iedereen heel erg bedanken voor de vele fijne gesprekken die ik met klanten heb mogen voeren en de gastvrijheid die ik heb ervaren.
Het contact met mijn directe collega’s én de Latona trainers, trainingsacteurs én auditoren, is in deze periode prettig en hecht geworden.
De opdracht om Latona een stevige basis te geven heb ik met plezier uitgevoerd en met enige trots verlaat ik dan ook Latona. Dit, in de wetenschap dat ik Latona in goede handen achterlaat bij mijn collega’s van de backoffice, van Breederode Hogeschool en OPPstap MBO in Zorg en Welzijn.
Irma van der Velden, directeur Breederode, is vanaf het begin nauw betrokken geweest bij Latona. Ook Annette van Krimpen, directeur OPPstap, heeft een nauwe relatie met Latona vanuit de MBO opleiding tot Doktersassistent. Zij zullen binnenkort laten weten wie mij opvolgt.
Monique Franken en Marion Coppieters zijn als altijd bereikbaar voor vragen. Mail daarvoor naar administratie@latonatrainingen.nl.
Nogmaals, hartelijk dank voor het vertrouwen en onze prettige samenwerking en wellicht tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Dorine van Zutphen,
Manager Latona Organisatie en Opleidingsadvies